maanantai 1. helmikuuta 2010

In school


Tekeminen loppui tunnilla kesken joten ei mul oikeest oo mitää jännää ;D
Meil on cnc/solidwork tunnit ja sain sit jyrsittyy mut ope taiko jostaa sellasen palikan joka ol liian pieni eli se mun jyrsintä män pitkin reisii. Oma palikkani ois ollu oikeen kokoin... Vähäks kismittää DDDDDx
Ny oon sit pyörittäny netis iha törkeest kaikkii kuvii läpeensä... Mun niskat on iha sika kipeet, tääl haisee vanha viina ja mun kädet on ihan jäässä... Ja miul on nälkä. Perus opiskeluu siis. Pitäis viel soittaa yhelle naiselle et jättäisin yhe kurssin keske ku en jaksa olla siel xD Kattelen sitä sit ruoan jälkee mit teen sillekki asialle.

Ei joo voisin mie kertoo täs jännänkin asian!
Seuraavana viikonloppuna (5.-7.2.) suuntaan nokkani kohti Venäjää ja Pietaria. Oon ollu venäjän kielen valinnaisen ryhmässä ja nyt kurssin lopulla on ollut tapana lähteä viikonlopuksi Venäjälle. Hupi maksaa meille 70€ + ruoat ym. ostokset per nuppi. Reissusta voi tulla khyl hyvin mielenkiintonen ku meit on n. kymmene opiskelijaa ja yks sählä opettaja. Meinattii Raijan kaa et takas ei varmast päästä... Noh tästä lisää sitten lähempänä tai sen jälkeen ;D

4 kommenttia:

  1. ja meikähän saa jotaa tuliaisi Venäjältä 8) ?

    VastaaPoista
  2. nii eiks se sillee ollu, meinasitte ettette varmaa pääse takas, sit joudutte alkaa myymää itteenne siel jotta saatte rahaa :'DD

    VastaaPoista
  3. meinasin sanoo eevalle et tuliaisii tulee jos on rahaa mut jos tää myyminen on onnistuaksee ni kyllä jotakuinkin näin ;D

    VastaaPoista
  4. Ja itteä sitte myymään hyvällä omatunnolla. x)

    VastaaPoista